از مهم ترین آیتم های دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است. از مهمترین تجهیزات اتاق مدیریت، میز مدیریت می باشد. برای خرید چوب برای میز مدیریت باید ویژگی بهترین میز مدیریتی را بدانید تا محصول مناسب و با کیفیتی را خریداری کنید. در این مقاله می خواهیم درباره ویژگیهای میز مدیریتی خوب بیشتر بدانیم. همراه ما باشید تا با نکات مهم در خرید میز مدیریت آشنا شویم.
خصوصیات میز اداری مدیریتی مناسب
میز مدیریتی را میتوان از لحاظ رنگ، اندازه، طرح و ارتفاع توصیف نمود. اکثر اوقات رنگ میز مدیریت تیره است. زیرا رنگ تیره رنگ زیبا و لوکسی میباشد و ابهت خاصی به فضای اتاق مدیریت میدهد. در واقع انتخاب رنگ به عهده مدیر آن میباشد و سبکی که قرار است دکوراسیون اتاق مدیریت بر اساس آن طراحی شود. ممکن است بر اساس طراحی که توسط معماران داخلی صورت گرفته، یک میز با رنگ کاملاً روشن به فضا جلوهی زیباتری بدهد. اندازه میز مدیریت بزرگتر از دیگر میزهای اداری است. برای اینکه روی میز مدیریت لپ تاپ یا کامپیوتر، تقویم و وسیلههای زیادی قرار میگیرد و میز مدیریت باید اندازه بزرگتری نسبت به سایر میزها داشته باشد تا سلسله مراتب را به نمایش بگذارد.
نکات مهم در انتخاب ابعاد میز مدیریت
برای ویژگی بهترین میز مدیریتی میتوان به ابعاد آن اشاره داشت. میزهای مدیریتی نسبت به سایر میزهای اداری مانند، میز کارمندی و کارشناسی اندازه بزرگتری دارد و آن هم به دلیل شرایط کاری یک مدیر میباشد. علاوه بر این باید فضای کافی برای انجام سایر امور مدیریتی روی میز مدیریتی ایجاد شود. میزهای مدیریتی به خاطر ماهیتی که دارند، ابعاد بزرگتری دارند. البته در نظر داشته باشید که بزرگی میز مدیریت به سبک طراحی میز بستگی دارد. به طور مثال میز مدیریتی کلاسیک ابعاد بزرگتری نسبت به میزهای مدیریتی مدرن دارد. فقط دقت داشته باشید که یکی از ویژگیهای بهترین میز مدیریتی، میتواند اندازه و ابعاد بزرگتر و استاندارد باشد.
اگر فضای کافی برای انتخاب میز مدیریت بزرگ دارید، بهتر است که از میز مدیریت با ابعاد بیشتر خریداری کنید. دقت داشته باشید که محصولات در هر اندازه و ابعادی که ساخته شوند باید اصول استاندارد و ارگونومی در آنها رعایت شود و برای خرید انواع میز مدیریت با ابعاد مناسب و استاندارد از فروشگاه معتبر اقدام نمایید.
ارتفاع میز مدیریت
از دیگر ویژگیهای میز مدیریتی خوب میتوان به ارتفاع میز مدیریت اشاره داشت. ارتفاع میز مدیریت باید طوری باشد که مدیر و کاربر خیلی راحت به کار خود مشغول باشند. اگر ارتفاع بلندی داشته باشد استفاده و برداشتن وسایل سخت میشود و در گذر زمان و استفاده طولانی مدت از میز غیر استاندارد و در هنگام کار با سیستم و یا نوشتن روی میز دست و بازویتان دچار ناراحتی و درد میشود.
اگر هم میز مدیریت ارتفاع کمی داشته باشد، در این صورت هم دردهای فیزیکی در ناحیه کمر و گردن کاربر ایجاد میشود، زیرا کاربر مجبور میشود گردن خود را دائم خم کند. ویژگی مهم میز مدیریت داشتن ارتفاع استاندارد است که ارتفاع استاندارد برای همه میز های اداری، ۷۵ سانتیمتر میباشد.
بهترین متریال برای میز مدیریت خوب
از ویژگیهای میز مدیریتی خوب میتواند وجود متریال مرغوب و با کیفیت میزهای مدیریتی باشد. در هر میز مدیریتی باید از متریال خاص و با کیفیت در ساخت آنها استفاده شود. متریال میز مدیریت با یکدیگر متفاوت میباشد. میتواند از ام دی اف چوب، شیشه و یا فلز باشد. در برخی مواقع هم به صورت ترکیبی از متریالهای مختلف در ساخت میز مدیریت استفاده میشود.
انتخاب متریال و مواد مصرفی برای میزهای مدیریتی به عوامل خاصی ارتباط دارد. سبک انتخابی و نوع دکوراسیون، فضا و نورپردازی و نوع کاربری میز مدیریت در انتخاب جنس و مواد مصرفی اثر گذار میباشند.
انتخاب میز مدیریت مناسب برای فضای اداری
انتخاب کردن یک میز مدیریتی خوب و با کیفیت می تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد. اما قبل از هرکاری ابتدا باید سلیقه کاربر در نظر گرفته شود و در ادامه دکوراسیون و چیدمان اتاق اهمیت دارد. به زیبایی میز مدیریت دقت نمایید و اهمیت دهید. میز مدیریت در کنار کیفیت خوب باید زیبا باشد. در غیر اینصورت، خیلی زود دل شما را میزند و دوست دارید که میز خود را تعویض کنید.
میز مدیریت کلاسیک بخرم یا مدرن؟
برای انتخاب یک میز مدیریت از سبک کلاسیک یا مدرن، در ابتدا باید به فضای اداری خود دقت کنید. باید با طراحی داخلی محل مورد نظر و طراحی ساختمان، هماهنگ باشد. به طراحی سقف، کفپوش، دیوارها و نمای ساختمان توجه شود.
سلیقه خود را در انتخاب طراحی میز در سبک کلاسیک و مدرن ملاک قرار دهید. اما قبل از آن باید طراحی میز با محیط هماهنگ باشد. یعنی دکوراسیون اداری با میزی که انتخاب میکنید هماهنگی از نظر سبک داشته باشد.
اگر میز مدیریت کلاسیک انتخاب می کنید، دکوراسیون اداری هم بهتر است از سبک کلاسیک باشد.
برای انتخاب سبک کلاسیک میز مدیریت، باید فضای کافی داشته باشید. سبک کلاسیک برای فضاهایی که ابعاد بیشتری دارند و دغدغه فضا و جا ندارند مناسب میباشد. زیرا تجهیزات اداری به سبک کلاسیک معمولاً دارای ابعاد بزرگتری هستند و به فضای بیشتری برای چیدمان نیاز دارند.
مزایای میز مدیریت لاکچری
میز مدیریت لوکس علاوه بر رعایت استانداردها در طراحی، باید از مواد اولیه با کیفیت و متریال مرغوب در ساخت آن استفاده شود. استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت هم زیبایی میز را موجب میشود و هم باعث دوام بیشتر و استحکام و مقاومت بالاتر میز مدیریت میشود.
برای خرید انواع میز مدیریت لوکس میتوانید از برندهای معتبر میز مدیریت خریداری نمایید. فروشگاه مبلمان اداری دایان انواع میز مدیریت لوکس را در بهترین کیفیت و جدیدترین طراحیها به فروش میرساند. میز مدیریت لوکس میتواند هم به سبک مدرن و هم به سبک کلاسیک طراحی گردد.
در ساخت میز مدیریت لوکس از بهترین در آلات استفاده میشود. میز مدیریت لوکس را میتوانید از متریال ام دی اف، متریال شیشه، میز مدیریت پایه استیل و میز مدیریت هایگلاس و با طراحی مدرن انتخاب و خریداری نمایید.
در طراحی و ساخت میز مدیریت لوکس و لاکچری، اصول استاندارد و آرگونومی رعایت شده است. در واقع با رعایت اصول آرگونومی راحتی و زیبایی میر برقرار میباشد.
قیمت میز مدیریت
اشاره شد که، میز مدیریت در سبکها و طراحیهای مختلف ساخته میشود. قیمت میز مدیریت بر اساس متریال مورد استفاده، ابعاد میز، طرح و سبک میز تعیین میشود. برای مثال برای خرید میز مدیریت کلاسیک با ابعاد بزرگتر و متریال چوب مرغوب باید هزینه بالاتری پرداخت نمایید.
برای خرید میز مدیریت با قیمت مناسب و ارزان میتوانید بهترین میز مدیریتی را از متریال MDF انتخاب نمایید. امروزه از متریال ام دی اف، میز های مدیریت مدرن و لوکس و با کیفیتی ساخته میشود.
کلام پایانی
در این مطلب با ویژگیهای میز مدیریتی خوب آشنا شدیم. میتوانید با در نظر گرفتن موارد فوق درباره ویژگی بهترین میز مدیریتی، انتخاب مناسبی از محصول مورد نظر داشته باشید.